Адреса організації, підприємства (звідки надійшла претензія)
Ми
отримали Вашого листа від 11.05.91, у якому Ви прохаєте надати Вам знижку у 15%
від фактурної вартості одного компресора з партії, відвантаженої нами за
залізничною накладною № 119628. У листі Ви зазначаєте, що якість товару не
відповідає умовам контракту.
Після
отримання Вашої претензії ми негайно зв'язалися
з заводом-виготовлювачем для її розгляду. Ваша
претензія признана безпідставною. Завод-виготовлювач повідомив, що усі компресори з цієї партії були відправлені в
стандартній упаковці, згідно з умовами контракту №
189/6. Відвантаження з станції відправлення було виконане у повному порядку.
Очевидно, ушкодження сталося як наслідок неправильного поводження з вантажем
при його транспортуванні.
З
огляду на це ми не можемо вважати себе відповідальними за ушкодження
компресора.
Якщо,
однак, Ви не згодні, ми пропонуємо передати справу до арбітражу і готові
призначити нашого представника.
Керівник
____________
(підпис)
|